Qadaruddin, Muhammad (2013) Teori Komunikasi Massa. [Teaching Resources]

[thumbnail of Full text]
Preview
Text (Full text)
TEORI KOMUNIKASI MEDIA MASSA .pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (422kB) | Preview

Abstract

Komunikasi Massa (Mass Communication) adalah komunikasi yang menggunakan media massa, baik cetak (Surat Kabar, Majalah) atau elektronik (radio, televisi) yang dikelola oleh suatu lembaga atau orang yang dilembagakan, yang ditujukan kepada sejumlah besar orang yang tersebar dibanyak tempat.

Item Type: Teaching Resources
Subjects: 20 LANGUAGE, COMMUNICATION AND CULTURE > 2001 Communication and Media Studies > 200104 Media Studies
Divisions: Fakultas Ushuluddin Adab dan Dakwah > Program Studi Jurnalistik Islam
Depositing User: Muhammad Qadaruddin
Date Deposited: 23 Mar 2020 11:09
Last Modified: 23 Mar 2020 11:16
URI: https://repository.iainpare.ac.id/id/eprint/1170

Actions (login required)

View Item View Item